سفارش آنلاین کیک تولد و لوازم جشن | کیک‌ آف (کیک فروشی و شیرینی فروشی در اصفهان)
کیک آف

نیم کیلو باش اما کیک باش!

کیک آف
سبد خرید
علاقه مندیها
\n \n \n \n \n \n \n \n

سوالات متداول

  1. چگونه می‌توانم سفارش خود را لغو کنم؟

    با توجه به اینکه هدف کیک‌آف جلب رضایت شما مشتری عزیز می‌باشد، می‌توانید سفارش خود را بسته به نوع کیک طبق بازه‌ی زمانی مربوطه لغو نمایید:

    • امکان لغو برای تمامی کیک‌های موجود در سایت کیک‌آف درصورتی‌که هنوز به مرحله‌ی تولید نرسیده باشد، با هماهنگی با واحد سفارش وجود دارد.
    • در مورد کیک‌های عقد و عروسی نیز تا ۴ روز کاری پیش از موعد تحویل امکان لغو سفارش وجود دارد.
    نکته
    بدیهی است درصورتی‌که از بازه‌ی زمانی مذکور گذشته باشد امکان لغو سفارش وجود نخواهد داشت.
  2. پس از ثبت سفارش چه مدت طول می‌کشد تا کیک خود را تحویل بگیرم؟

    تاکنون تمامی سفارش‌های کیک‌آف در روز و ساعت تعیین‌شده تحویل داده‌شده است. در صورت نیاز به تغییر زمان تحویل لطفاً در اسرع وقت با واحد پشتیبانی به شماره ۹۵۰۲۹۵۷۵-۰۳۱ تماس حاصل نمایید.

  3. درصورتی‌که بین کیک ارسالی و سفارش ثبت‌شده در سایت اختلاف وزن وجود داشته باشد چه اتفاقی می‌افتد؟

    با توجه به این‌که پخت کیک به‌صورت دستی انجام می‌شود تخمین دقیق وزن کیک امکان‌پذیر نیست. تفاوت وزن معمولاً بین ۱۰۰ تا ۳۰۰ گرم می‌باشد. در زمان تحویل سفارش درصورتی‌که وزن کیک ارسالی بالاتر از مقدار ثبت‌شده در سایت باشد مبلغ ما به تفاوت را مهمان کیک‌آف خواهید بود؛ و در مواردی که وزن کیک ارسالی پایین‌تر از مقدار ثبت‌شده در سایت باشد، مبلغ برابر با تفاوت وزن توسط متصدی تحویل سفارش نقداً پرداخت خواهد شد.

  4. درصورتی‌که سفارش ثبت‌شده به آدرس اعلامی از طرف من ارسال شود و کسی برای دریافت کیک در محل حاضر نباشد چه اتفاقی می‌افتد؟

    از طرف تیم پشتیبانی کیک‌آف ساعاتی پیش از تحویل سفارش جهت انجام هماهنگی‌های نهایی با سفارش‌دهنده تماس گرفته می‌شود. لازم به ذکر است درصورتی‌که کسی برای دریافت کیک در محل حاضر نباشد، بدیهی است خسارت وارده به کیک‌آف تماماً بر عهده‌ی شخص سفارش‌دهنده می‌باشد.

  5. چند روز قبل از تحویل کیک باید سفارش خود را ثبت کنم؟

    در صفحه‌ی محصول در بخش مربوط به انتخاب زمان تحویل، بسته به نوع کیک انتخاب‌شده محدودیت زمانی مشخصی در نظر گرفته‌شده است. به‌عنوان‌مثال درصورتی‌که کیک انتخابی شما از نوع فیگور باشد، حداقل ۲ روز پیش از زمان تحویل باید سفارش خود را ثبت نمایید؛ چراکه حداقل ۲ روز زمان نیاز است تا یک کیک فیگور به‌طور کامل ساخته شود.

  6. آیا می‌توانم مبلغ سفارش خود را در زمان تحویل درب منزل پرداخت کنم؟

    به‌منظور افزایش میزان رضایت‌مندی و اعتماد مشتریان خود، فروشگاه کیک‌آف امکان پرداخت به‌صورت وجه نقد و یا از طریق دستگاه POS در زمان تحویل را برای شما فراهم آورده است.

  7. به‌طورکلی به چه روش‌هایی می‌توانم مبلغ سفارش خود را پرداخت کنم؟

    پرداخت باکارت بانکی در محل تحویل

    ازآنجایی‌که تعداد دستگاه‏‏‌های کارت‌خوان سیار (POS) محدود می‌باشد، لطفاً هنگام ثبت سفارش نیاز به دستگاه کارت‌خوان را انتخاب نمایید.

    پرداخت نقدی در محل تحویل

    برای آسودگی بیشتر آن دسته از مشتریانی که تمایل به پرداخت نقدی هزینه سفارش خوددارند، فروشگاه کیک‌آف امکان پرداخت نقدی در محل را نیز برای آن‌ها فراهم آورده است.

    پرداخت از طریق درگاه اینترنتی

    تمامی مشتریان کیک‌آف می‌توانند در هنگام ثبت سفارش، از طریق درگاه پرداخت اینترنتی زرین پال وجه برابر با مبلغ سفارش خود را به‌صورت آنلاین بپردازند و در قسمت پرداخت در سبد خرید ثبت کنند. پرداخت موفق مبلغ به‌منزله ثبت قطعی این پرداخت برای سفارش است و نیازی به اطلاع دادن آن نیست و سفارش به‌صورت خودکار وارد مرحله بعدی می‏‌شود.

    راهنمای پرداخت اینترنتی

    آیا امکان تحویل کیک خارج از محدوده شهر اصفهان نیز وجود دارد؟

  8. در حال حاضر تیم کیک‌آف امکان ارسال کیک را تنها در محدوده‌ی ۱۵ گانه ی شهرداری اصفهان برای مشتریان خود فراهم آورده است و در آینده‌ای نه‌چندان دور حوزه ارائه‌ی خدمات خود را گسترش خواهد داد.

  9. تحویل سفارش در چه ساعاتی از شبانه‌روز انجام می‌شود؟

    شما مشتریان می‌توانید در هنگام ثبت سفارش، تاریخ و بازه زمانی تحویل کیک را در صفحه‌ی محصول مشخص نمایید. کیک‌آف همواره تمام تلاش خود را به کار می‌گیرد تا در بازه زمانی انتخابی شما سفارش را تحویل نماید. بااین‌حال به دلایل وجود مسائل اجتناب‌ناپذیری همچون ترافیک شهری، وضعیت آب‌وهوا و مواردی ازاین‌دست ممکن است زمان تحویل کیک کمی متفاوت از بازه زمانی انتخابی شما باشد.

  10. آیا می‌توانم کیک انتخابی خود را برای دوستان و آشنایان بدون هماهنگی آن‌ها سفارش دهم؟

    بله. سفارش برای دوستان به شرطی که آدرس مکان و مشخصات شخص گیرنده در هنگام ثبت سفارش مشخص‌شده و شخص سفارش‌دهنده نیز در دسترس تلفنی باشد، امکان‌پذیر است. لازم به ذکر است درصورتی‌که کسی برای دریافت کیک در محل حاضر نباشد، بدیهی است خسارت وارده به کیک‌آف تماماً بر عهده‌ی شخص سفارش‌دهنده می‌باشد.

  11. آیا می‌توانم در کیک‌آف مطابق باسلیقه خودم کیک را سفارشی‌سازی کنم؟

    بله. شما می‌توانید تغییرات موردنظر خود اعم از نوشته‌ی روی کیک، طعم روی کیک و تزئینات آن را در قسمتی که در صفحه‌ی محصول تعبیه‌شده است درج نمایید.

  12. آیا می‌توانم کیکی خارج از مدل‌های موجود در سایت سفارش دهم؟

    تیم کیک‌آف بیش از ۳۰۰۰ مدل از متنوع‌ترین و به‌روزترین طرح‌های کیک را به شما ارائه می‌دهد. بااین‌حال چنانچه طرح موردنظر شما در بین طرح‌های ارائه‌شده موجود نباشد، می‌توانید طرح موردنظرتان را از طریق تلگرام به شماره‌ی ۰۹۱۳۶۷۴۱۷۶۰ (تنها برای فرستادن عکس کیک) ارسال نمایید. همکاران ما در اسرع وقت با شما تماس گرفته هماهنگی‌های لازم را انجام می‌دهند.

  13. آیا ممکن است بین کیک ارسالی و تصویر محصول موجود در سایت تفاوت وجود داشته باشد؟

    تیم کیک‌آف نهایت تلاش خود را به کار می‌گیرد تا کیک ارسالی تا حد امکان مطابق با طرح انتخابی شما باشد. بااین‌حال ازآنجایی‌که در تزیینات صنعت کیک سازی به خاطر دست‌ساز بودن همواره درصدی خطا وجود دارد، لذا ممکن است بین کیک ارسالی و طرح انتخابی شما در سایت ازنظر شکل و طراحی تفاوت ناچیزی وجود داشته باشد.

  14. آیا امکان تغییر یا ویرایش آدرس پس از ثبت سفارش وجود دارد؟

    بله. شما می‌توانید آدرس موردنظر خود را در حداکثر تا ساعت ۱۰ صبح روز ارسال با واحد پشتیبانی به شماره‌ی ۹۵۰۲۹۵۷۵-۰۳۱ در میان بگذارید. لازم به ذکر است این امکان برای کیک‌های اورژانسی (کیک‌های آماده‌ی قابل سفارش در لحظه) وجود ندارد.

  15. آیا می‌توانم پس از ثبت سفارش، طرح کلی کیک را ویرایش کنم؟

    واحد پشتیبانی کیک‌آف پس از ثبت سفارش در اسرع وقت جهت نهایی کردن سفارش با شما تماس می‌گیرد. پس‌ازاین مرحله چنانچه می‌خواهید طرح کلی کیک را ویرایش کنید و یا تماماً آن را تغییر دهید، با واحد پشتیبانی به شماره‌ی ۹۵۰۲۹۵۷۵-۰۳۱ تماس حاصل نمایید و درخواست خود را مبنی بر تغییر سفارش ارائه نمایید. \nدر صورت امکان همکاری لازم به عمل خواهد آمد.

  16. چگونه می‌توانم به کیک‌آف اعتماد کنم؟

    موسسه سها دانش نقش‌جهان –مجری فروشگاه اینترنتی کیک‌آف، اولین سامانه سفارش آنلاین کیک و شیرینی در اصفهان- با هفده سال سابقه فعالیت و ارائه خدمات به صدها هزار مشتری در سراسر اصفهان همواره به‌عنوان برندی قابل‌اطمینان در زمینه‌های مختلف خدمات‌رسانی در اصفهان شناخته‌شده است.

    کیک‌آف هم‌چنین با داشتن نماد اعتماد الکترونیک از مرکز توسعه تجارت الکترونیک وزارت صنعت، معدن و تجارت که به‌صورت مداوم تحت بررسی این سازمان قرار دارد، موجبات اطمینان خاطر شمارا فراهم می‌آورد.

  17. آیا می‌توانم اطلاعات حساب کاربری خود را ویرایش کنم؟

    بله برای این کار با وارد شدن به‌حساب کاربری خود می‌توانید اطلاعات حساب کاربری را ویرایش نمایید. اگر به هر دلیل به ایمیل خود دسترسی ندارید، به لحاظ حفظ امنیت کاربران، متأسفانه امکان تغییر ایمیل وجود ندارد. در چنین شرایطی می‌توانید با واحد پشتیبانی به شماره‌ی ۹۵۰۲۹۵۷۵-۰۳۱ تماس حاصل فرمایید.

  18. در صورت فراموشی رمز عبور چه‌کاری باید انجام دهم؟

    در صورت فراموش نمودن رمز عبور می‌توانید با انتخاب گزینه‌ی ورود/ثبت‌نام –که در گوشه‌ی سمت چپ بالای صفحه قابل‌مشاهده است- و کلیک بر روی گزینه‌ی فراموشی رمز عبور، نسبت به تعیین رمز عبور جدید اقدام نمایید.

  19. چرا باوجود درخواست برای تغییر رمز عبور، ایمیل تغییر رمز برای من ارسال نشده است؟

    ایمیل حاوی لینک تغییر رمز بلافاصله پس از اقدام برای تغییر رمز عبور برای شما ارسال خواهد شد. در صورت دریافت نکردن این ایمیل لطفاً بخش Spam یا Junk را در ایمیل خود چک کنید. در صورت نیاز به راهنمایی بیشتر با بخش پشتیبانی سایت تماس حاصل نمایید.

  20. چگونه می‌توانم به اطلاعات خرید قبلی خود دسترسی داشته باشم؟

    پس از ورود به‌حساب کاربری خود، در بخش سفارشات امکان دسترسی به اطلاعات خریدهای قبلی خود رادارید.

  21. هزینه پیک چگونه محاسبه و پرداخت می‌شود؟

    با سفارش کیک از کیک‌آف هزینه ارسال کیک در محدوده‌ی ۱۵ گانه ی شهرداری اصفهان برای برگ خریدهای ۶۰۰۰۰ تومان به بالا رایگان است. در غیر این صورت هزینه‌ی پیک طبق تعرفه محاسبه می‌شود.

  22. چه طور می‌توانم از کیک‌های تخفیف‌دار مطلع شوم؟

    هرروز کیک‌های تخفیف‌دار روی صفحه اول سایت کیک‌آف نمایش داده می‌شوند. علاوه بر این روش، کیک‌های تخفیف‌دار با نشان (علامت بادکنک) در لیست کیک‌ها نمایش داده می‌شوند. همچنین با عضویت در کانال تلگرامی کیک‌آف با آی‌دی cakeoff@ از کلیه‌ی اخبار فروشگاه اعم از محصولات جدید و تخفیف‌های مناسبتی باخبر شوید.

  23. پس از ثبت سفارش چه اتفاقی می‌افتد؟

    پس از ثبت سفارش، صورت‌حساب خرید به شما نمایش داده‌شده و ظرف چند دقیقه از طرف واحد پشتیبانی کیک‌آف به‌منظور تائید سفارش شما و هماهنگی‌های لازم در اسرع وقت با شما تماس گرفته می‌شود.

  24. آیا سفارش از کیک‌آف مقرون به‌صرفه‌تر است؟

    با توجه به تنوع در انتخاب و همچنین صرفه‌جویی در وقت شما و تخفیف‌های جشنواره‌های خاص، خرید کیک از وب‌سایت کیک‌آف بسیار مقرون‌به‌صرفه می‌باشد.

  25. در صورت عدم دریافت سفارش در زمان تعیین‌شده در خرید چه باید کرد؟

    تاکنون چنین موردی نداشته‌ایم ولی در صورت وقوع چنین موردی تیم کیک‌آف به‌سرعت مسئله را پیگیری نموده و رضایت شمارا جلب خواهد نمود.

\n \n \n \n \n \n \n \n
لطفا منتظر بمانید...